sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Second proposal MILAN

Tips! Eu nu sunt purtatoare de all black, asa ca am inlocuit negru cu gri, bleumarin sau maron cafea. Surpriza!, sunt mult mai colorata si mai luminoasa, baza vestimentatiei mele nu a mai absorbit putina lumina de iarna, ci a reflectat-o. Si, culorile puternice, ca rosu, nu au mai fost banale si stridente in combinatia clasica rosu-negru, ci mult mai subtile si purtabile.
Povestea: Astazi imi doresc sa-mi incalzesc mainile pe o ceasca de cappuccino, in timp ce admir forfota strazii pe o terasa de iarna la Milano.




Un comentariu:


  1. Hello my sweet friend, congratulations, very good your blog. I am Speaker from Argentina and I invite you to listen to the best romantic ballads in the world with my voice and my blog. Section dedicated to all my friends visiting from Romania, a country that is in my greatest affection. Ideal opportunity to share 10 beautiful songs from Romania since , December 1st is the national day of this beloved country.
    Block devoted entirely to news about Romania, its culture and its people.
    A warm hello to you.
    Beto, from Rosario, Argentina.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...